10 Eylül 2011 Cumartesi

rossmann alışverişim..

gidicem gidicem diye ne zamandır erteliyordum. halbuki kaç kere gittim antares' e. alınacak ihtiyaç bir şey yok da işte, bunlar da aldıklarım:

diş ipi: 2,29. bi ara 1,50tl idi bunlar fiyatlar bi tık yükselmiş gibi. neyse o kadar minik, şirin bir şey ki evde 2 paket olmasına rağmen aldım.

tırnak güçlendirici: 2,49. bunun da üstünde almanca nail hardeneer gibi bir şey yazıyor. herhalde bu amaçta diye aldım. flormara gidicektim ama standdan üst katta bir mağazaya taşınmışlar. bence stand daha şirin bir oluşum.

ayak kremi: 1,90. bunu almazdım da küçük paketlere zaafım var. makyaj malzemelerini de küçültseler daha çok alırım bence. ama bunu sevmedim hani hasta olunca göğse sürülür ya yumuşatsın diye vicks mi ne onun gibi kokuyor. içindeki okaliptüsten diye düşünüyorum.

deodorant: 1,99. bu da küçük diye aldım. aslında rollonlar bundan daha küçük ama yola falan çıkarken yanıma alırım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder