12 Eylül 2011 Pazartesi

down with love..

aslında kanaltürk' ten izleyecektim ama o gün unutmuşum. nasılsa internetten bulurum dedim ama sandığımdan zor oldu. bikaç siteyi taradım ama daha iyisini bulamadım. çok ilginç bir yapısı var. dakika dakika ilerliyor, reklamlar falan da var. neyse ki film boyunca sadece 1 kere reklam gelmiş. yoksa kafayı yerdim herhalde. her dk ekran değişecek nasıl olur dedim ama sandığım kadar zor olmadı. zaten kendi kendine değişiyor ama tam ekranda izleyince arada takılıyor, ekranı küçültüp, kaldığım yere alıp tekrar başlatmak gerekiyor. neyse şurdan izledim:
http://www.stardizi.com/dizi-izle/Aska-veda-yabanci-film-03-eylul-2011-izle.html



bu filmi çok sevdim. genelde romantik komedilerin yüzde 90'ından nefret ederim ama bunu çok sevdim. bi kere ewan mcgregor var ki o benim canım ya:)gerçi zırt pırt soyunmasa, o çorap sahnesi neydi ya, sırf onun için izlenir bi kere, sonra renee zellweger var. onu da briget jones' tan beri seviyorum, hatta peter tipini oynayan adam bile cuk oturmuş. fraiser' ın kardeşiydi hani.

bi de bu film pembe bir film. ne denir bilmiyorum, renkler ve kıyafetler çok keskin. hayatta pembe giymem ama televizyonda falan seviyorum. hairsprey de böyleydi.

filmin sonuna doğru barbara catcher' ı sevdiğini itiraf ettikten sonra ben aslında nancy falan dedi ya. romantik komedide tahmin edemediğim nadir anlardan biriydi. tama ikisi birbirine aşık olacak catcher durulacak falan ama bunu tahmin etmemiştim.

bir de sarışınla esmerin arası ginger mıdır? bence değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder