6 Eylül 2011 Salı

biten lip balmlar..

bitirilesi projelerine ara verdim. dolabım baya rahatladı, zaten kışın bir şeyleri bitirmek daha zor. bir süre sadece dudak kremlerine yoğunlaşmak istiyorum.

ilk kurbanımız bu. bitti bile. aslında çok memnundum. zaten niveanın dudak kremleri güzel, nemlendirmesi iyi, yoğun bir krem, ama beyaz beyaz kalmıyor. hem de tüpte olduğu için yazın çantaya atmakta tereddüt etmiyorum. şu açmalı olanlar 2 kere eriyip, aktı ve çantamı batırdı mesela.

niye bitsin istedim. çünkü çok eskidi. kaç senelik şey. genelde yazın kullanıyorum, çantanın birinde kalıyor ben aylarca unutuyorum. bir de güneşin altında kaldı falan bi sürü. yapısı hala iyi aslında ama biraz da sıkıldım. tabi dudaklarıma sürmeye kalksam bi 5-6 sene daha giderdi ama ben ayak kremi yaptım. bir kavonoza boşaltıp 1 haftada bitirdim..


bu da watsons marka. aslında bunu da sevmiştim. portakal şekeri gibi kokuyor, nemlendirmesi fena değil ama olmasa da özlemezdim.
ben bunu almazdım da watsons' un meşhur bir magic lip balmı vardı. paketi falan nerdeyse aynı. o sanmıştım ama değilmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder