6 Eylül 2011 Salı

a single man..

bunu internetten izlemeye kalktım ama düzgün bir yer bulamadım. dvdsi çıkınca 20tl idi almadım, 9,90'a düştü bekledim, 4,99' a düşünce e hadi dedim alayım. aslında biraz daha beklesem 2,50' ye de düşer de neyse.

internetten izlerken de sevmemiştim, şimdi de sevmedim. çok durağan bir film. hatta başlar böyle imgesel falan. sanat filmi gibi bir sıkıldım bir sıkıldım.

adamın yoğun depresyon hali var aslında böyle yavaş bir film olması normal ama bu benim sıkılmama engel değil.

adamda süper bir mantık hatası var. açık tabutlu bir cenaze planlıyor anladığım kadarıyla. kravatı büyük bağlayın falan diye. ama ağzına bir tabanca sokup beynini patlatırsan o yüzü toparlayamazlar. hem de 1960lı yıllarda. six feet underdan bu işleri öğrendik yani.

kıyafetler falan süper tabi. tom ford olunca. bir de sonunu sevdim. tam dedim aha film bitti. happly ever after. adam hayatla barıştı. kalp krizi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder