19 Eylül 2011 Pazartesi

the sims social..

en hızlı alışıp en çabuk bıktığım oyun bu oldu herhalde. başlarda güzeldi görevler falan güzeldi. sonra sıkıcılaşmaya başladı. ev içinde olan görevler hadi neyse diyor ki mesela 5 arkadaş gez şunu yap. benim bilgisayar da biraz yavaş bi arkadaşın evinin yüklenmesi 2dk, adamın evi büyükse ev sahibini bulmak 1dk, görevi bitir çık 1dk daha. yani bir arkadaşa 5 dk desek 5arkadaş gezmek 25 dk. tek kalemlik görevler de olmuyor genelde. ohoo. bir de bu bekleyişlerde internet explorer kitleniyor. sonunda dayanamayıp format attıracağım herhalde.
başka yapıcak bir şey de yok. bi keresinde öyle bir denk geldi ki 3görev de tıkandı. mail gelecek 24 saat bekle diyor. napiim ben de skillleri geliştireyim dedim. bu sefer de yeni görev skill atlamak. yeni skill de garip garip malzeme istiyor.
bi de bu mail gelmesini bekleme işi var. bu haftasonunu bu oyuna ayırdım, bizimkinin hızlı bilgisayarını aşırdım. tuttu 24 saat bekle diyor. sinir yaa. en son ananas yetiştirmek 2 gün gerektirince bıraktım artık. aslında güzeldi ama uğraşamam ya.
tek hesapla oynayayım dedim ama mümkün değil. bi görev var mesela anasayfaya ilan yolluyorum. 5 kişinin kabul etmesi gerek. bu oyunu oynayanlar anasayfaya o kadar dikkat etmez ki. farmville gibi değil. mecbur kendi hesaplarımla hallettim. ya da mesela bir istek yolluyorum. tüm arkadaş listesi çıkıyor. o kişi o oyunu oynamıyorsa o isteğe bakmaz ki.
başka bir şey de yapılmıyor. mesela biraz eve çeki düzen vereyim, 2 eşya alayım diyorum. yeni görev eşya almak çıkıyor. e zaten ben düzenimi kurmuşum bozmasana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder