6 Eylül 2011 Salı

makyaj 2 al 1 öde..

itiraf ediyorum bu ikisini sadece almış olmak için aldım. body shop' tan allık almak istedim ve aldım. kendini hiç belli etmeyen bir renk, pudra gibi bişi zaten. halbuki ben pembe severim.
fiyatı: 27,90

farı da 2. olsun diye aldım. niye bu rengi seçtim onu da bilmiyorum. bi kere evde çok sevdiğim bir mat siyahım var zaten. tamam siyah her türlü gider, renk vermesi de fena değil ama ne gerek var yani. hele mavisi yahu evde en az 5 tane mavi farım var. sorsan bi kere mavi far sürüp dışarı çıkmışlığım yoktur. ha tamam güzel duruyor. aydınlık duruyor falan ama yaptığım makyaj belli zaten. eyeliner, rimel, pudra gloss. niye alıp duruyorsun. bundan sonra kendime ceza vericem her dışarı çıkışta mavi far sürücem. üstelik kabı da çirkin refill kaplarına benziyor. neyse fiyatı: 27,90

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder