21 Eylül 2010 Salı

rival de loop..

rossmann' a her gidişimde yeni bir köşesini keşfediyorum. bugün makyaj ürünlerini gezdim. başında durup yardımcı olmaktan çok kendine deneme yapan kızlar olmadığından rahat rahat gezdim aldım. diğer markalar bildiğim şeylerdi. bunlar genelde rival de loop markası. rossmann' a özgü bir marka sanırım.

tırnak süsleri: 2,40. daha önce hüç denememiştim. meraktan aldım.

oje: 2,29. fırçası biraz kısa ama rengi çok güzel. aslında ten rengi olanlarda da gözüm kaldı ama evde var diye almadım. bir de şu ana kadar aldığım en pahalı oje nerdeyse. tek katta renk verdi. bu güzel bir şey. ama kışa göre bir renk bence 1-2 ay sonra favorim olabilir. eve gelince farkettim şişesi chanellere benziyor.

tekli far: 3,90.resimde pek belli etmiyor ama koyu gri, siyah gibi bir şey. renk verişi güzel dökülmüyor gibi ama çok da özenle denemedim. içinde çok sevimli bir aplikatör var. gerçi kullanmam ben ama sığsın diye tutulacak yeri yuvarlak yapmışlar.

gloss: 4,29. sünger uçlu normal bir gloss.

elbise fırçası: 1,00. bu da seyahat boyu. biraz meraktan aldım. işe yarar bir şey mi göreceğiz. rossmann' ın bu seyahat boyu ürünleri de çok güzel bir uygulama bence.

bebe pudrası: 2,95. yedek paket. evdeki bitmiştim. bulunsun diye aldım. bu arada şişeler 3 katı fiyatıydı. hatta j. baby olsa dahi iyi olurdu ama sadece bunda yedek paket uygulaması vardı..


alışveriş rejimi iyi gidiyor. zaten giyim için başlamıştım. ilk avm ziyaretim başarılı geçti. pek bir şey beğenmedim zaten. yalnız bu ara montlara taktım ama almayacağım. olmasa alırdım dediğim bir model beğendim ama 90tl' ydi ve o işlevde başka bir montum var zaten. gerçi benim istediğime daha çok benziyor ve daha spor duruyordu ama hem kadife gibiydi kışın yağmurda, karda kötü olur. sırtı da iyi olmadı. diğer model süper oturdu ama yakaları kabarık ve beyazdı tamam mı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder