16 Eylül 2010 Perşembe

araf..

kış boyu başlayıp yarım bıraktığım kitap stoğunu eritmeye çalışyorum. son roman buydu. başlarda çok sıkıcı gelmişti ama sonradan alıştım hatta hoşuma bile gitti. hikayenin ortasından pat diye giriyor o biraz afallatıyor. bir de başlarda çok fazla tespit var. bazen bir cümle olayın akışından, bir paragraf tespit var. sonradan alıştım mı yoksa azaldı mı bilmiyorum daha akıcı ilerledim.
gerçi tatilde daha iyi okuduğumu itiraf etmeliyim. bir oturuşta 50 sayfa okumadan kalkmıyordum. şimdi aklım hep internette aslında. zaten tvde pek bir şey yok ama internet az okumama sebep oluyor o kesin.


türklerin amerika' daki macerası gibi bir hikaye daha çok. bir macera kitabı gibi değil ama. bir de başlarda fazla amerikanvari gelmişti galiba. ama sonra ona da alıştım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder