21 Eylül 2010 Salı

marley ve ben..

güzel filmdi ama mükemmel değildi. hatta 1-2 sahne çıkarılsa klasik çocuk filmi olabilir bence. yeni evli bir çift ve haylaz bir köpek var. marley yaramazlık falan yapıyor. fazla bir numarası yok.                                 ben resme bakarak bir şekilde bu ikisiini birbirine yakınlaştırıyor falan sanmıştım ama öyle değilmiş. yıllar biraz hızlı geçiyor sadece. 3 çocuklu bir aile oluyorlar falan..               jennifer aniston' un yüzü mükemmel değil ama çok güzel bir vücudu var. filmde güya yıllar geçiyor ama 40 yaşında olması gerekirken 20 yaşında gibi duruyor. gerçi normalde de 40lı bir yaşta ama kendine çok iyi bakıyor olmalı. 
owen wilson' u en son sen, ben ve dupree' de görmüştüm. şimdi böyle aile babası olarak görmek garip geldi. bir de neyse ki kahkülleri var. yoksa adamda öyle bir alın var ki yüzünün yarısını kaplıyor.. 
fiyatı 4,99.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder