27 Eylül 2010 Pazartesi

çok filim hareketler bunlar..

internetten izlediğim 2. film. şurda izledim:
http://www.diziyolu.com/cok-film-hareketler-bunlar-filmi-full-izle-kisim-5.html

biraz deneysel bir çalışma gibi tam film değil. başında eser' in de söylediği gibi yazdıkları skeçleri oynamışlar ama sinemanın olanaklarından faydalanarak.

bölümler şöyle:
*dubalar
*kız tavlama
*sivrisinekler
*hıyarlı baba
*filmsiz fragman
*elalem ne der?
*bisiklet
*uçak
uçanları vurmasınlar.

dubalar' da oğuzhan' ın taktığı gözlük yaz boyu taktığım sonra izmir' de kırılan gözlüğüme benziyordu. ona bakmaktan pek takip edemedim.

kız tavlama biraz klasikti. hep skeçlerde yaptıkları şeyler işte. ersin bir kızlara yazılıp durur. sonu enteresandı. alexander rybak olayına girmişler.

sivrisinekler esprili bişiydi ama tvdeki fragmanlarında falan o kadar çok gördüm ki artık pek esprisi kalmamıştı. bir de şu açeydim kollarımı olayını artık yapmasalar yahu.

hıyarlı baba' nın korku filmi tarzı güzeldi. biraz uzatılsa bir film çıkarmış ordan. samara' ya bağlayacaklar dedim ama fazla uzamadı.

ama filmsiz fragman favorim. 300 günübirlikçi. müthişti ya. this is kilyos orda baya güldüm. favorim bu kesinlikle.

elalem ne der' de çıkış noktası saçma olmuş ama işlenişi eğlenceliydi. bu arada zeynep' in sesi de bence oğuzhan'dan daha güzel gibi. oynama falan var mı bilmiyorum.

bisiklet de güzeldi. baya masraf yapmışlar ama 70lerden kurtuluş savaşına en az 2 kuşak geçmiştir. bari 2. dünya savaşı falan yapsalarmış. ama bisikletli birlik güzeldi. gerçi siyah beyazda pek bir şey seçilmiyordu ama.

uçak çok karışıktı. pilotla annesi, acil çıkış kapısındaki adam, heyecan arayan adam bir birine girmiş.

uçanları vurmasınlarda vizontele' ye bağlamışlar orda öğretmenin cephesinden olayı işlemişler herhalde biraz sıkıcıydı ama uçan çocuk süperdi yaa.:))

devamını  da çekerler umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder