16 Eylül 2010 Perşembe

indiana jones and the last crusade..


bu filmi de alarak indiana jones serimi tamamlamış oldum. darısı james bond serimin başına.

filme gelirsek: bol aksiyonlu oluşu falan gene güzeldi. indi' nin babasının hikayeye dakil olması komik olmuş.cesur, kendine güvenen indi' nin yerine küçük bir çocuk gelmiş gibi. sean connery' nin de atlayıp zıplamasını bekliyor insan ama tam birr kitap kurdu sevimli bişi.

hazineler bu kez iskenderun' da. acaba yanlış mı duydum falan oldum ama republic of hatay' ı görünce baya şaşırdım. hikaye 1938' de geçince de nispeten mantıklı geldi. ama iskenderun' da öyle bir tapınak var mıdır merak ettim.

bir de bu film anlaşılan son macera olsun diye yapılmış ama şu yeni çekilen film olayı bozmuş gibi.
fiyatı 4,99.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder