19 Eylül 2010 Pazar

alışveriş rejimi..

yaz başında indirimler başlarken mantıklı alışveriş yapma ve çok fazla tshirt almama sözü vermiştim. bu sözümü tuttum( yeeaaeeyy). sadece 2 tshirt aldım ve onlar da parasını çıkardı. özellikle biri eskimelik oldu bile. 1-2 ayakkabı terlik falan aldım. o da converse' e alternatif yaratma amaçlıydı ki onlar da başarılı oldu. converse hala dolabımın demir başı olsa da günlerce giymemeyi başardım. çanta almayı isterdim ama pek bir şey yoktu. kazak olayını abarttım niyeyse o yaz sıcağında gittim bir sürü hırka- kazak falan aldım ne alakaysa. onları da giyerim herhalde. hatta güzel bir mont ve her insanın dolabında en az bir ceket bulunmalı mantalitesiyle bir ceket bile aldım. yaz başında yaptığım planda tek eksik yazlık şortlu bir tulum. onu da istediğim gibi bir şey bulamadım. olanlar ya straplez ya da şort kısımları çok kısaydı. aslında zara' da kafamdakine çok yakın bir model buldum ama onun da bedeni yoktu. kafamdaki böyle bir model. (bu looknet' ten) . zara' daki buna benziyordu ama siyahtı.

yazın kısaca alışveriş dökümü böyle. yeni sezonla birlikte yeni bir aşamaya geçiyoruz: 2 ocak indirimine kadar başka hiçbir şey ALMAK YOK. vayy çok büyük laf ettim ama düşünüyorum da dolapta daha hiç giymediğim kıyafetler var. ihtiyacım yok gibi bir de. zaten yeni sezonda beğendiğim hiç bir şey yok. sadece bulursam tulum istiyorum yaa. onun dışında sözümü tutucam. kesin tarih de verdim. gerçi mango indirimi daha önce oluyor muhtemelen esas tarih o olacak ama ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder