26 Eylül 2010 Pazar

günlerin getirdiği..

çok şiirsel bir başlık oldu ama blogumla biraz dertleşmek istedim. hayat pek de iyi gitmiyor. bir kere kesinlikle sıkıntıdan patlıyorum. ben ki hergün tatil olsa layllaylomu en büyük hayalim belirlemişken şimdi yapacak bir şeyler arıyorum. okulda bu sene derslerim varla yok arası. boşlukta ne yapsam diye düşünüp duruyorum.

işe mi girsem diyorum ama tecrübe sıfır ve vasıflı biri sayılmam, biraz çekiniyorum acaba daha geleceğe yönelik bir şey mi bulsam diye. kpss kursuna falan yazılayım dedim ama onlar da ateş pahası. en ucuzu 2.000den başlıyor. sırf canım sıkılıyor diye acaba boşa mı gidiyor diye düşünüyorum. gerçi mezun olunca illa ki lazım olacak evde kendim çalışmam da zor gibi ama. yabancı dil kursuna yazılmayı bile düşündüm. ingilizceden öyle sıkıldım ki hep 2. bir dil öğrenmek nasıldır diye düşünmüşümdür. o fiyat olarak daha uygun ama kpss kursları bu aralar başlıyor. eğer kendimi bir yerlere bağlarsam geç mi kalırım diye düşünüyorum. bir de kpss' nin soru stili değişecekmiş, kaldırılacakmış gibi uçuk iddialar var..

ama mutlaka bir şeyler yapmam gerek. sabah kalkacak bir neden bulmam gerek. aslında bu eylül ekim ayları benim en verimli aylarım olmuştur. yeni bir dönemim başlaması heyecanıyla hep deli gibi çalışırım. sonlara doğru tempom düşse de baştan ne kadar yüksek başlarsam o kadar iyi gider. bu sene boşa geçiyor gibi hissediyorum.

bir yandan da uyku düzenimi ayarlamaya çalışıyorum nispeten başardım gibi. yalnız hiç bu kadar zor olmamıştı. gece 12de yatıp uyuyana kadar gözlerimi açmıyorum. 2-3 gün uykusuz kaldıktan sonra başardım gibi. bir de gece yatınca bir şeyler düşünmesem daha iyi olacak gibi. ama o anda tüm hayatımı kurgulamam gerekirmiş gibi plan yapıyorum. işin kötüsü ertesi gün vazgeçip tamamen başka bir plana sarılıyorum.

alışveriş rejimi de beni çok zorluyor. bir şey almayacağımı bilsem de sürekli bir avm' ye gitme isteğim var. gordion' a, panora' ya nasıl giderimin hesabını yapıyorum. arabayla tek başıma yolu bulamayacağımdan otobüs falan bakıyorum ama hiç gitmediğim için biraz çekiniyorum. ama son gelen ekstre devam etmem gerektiğini belirtti!!

diyet- spor ikilisine girme planlarım var aslında bir de ama sabah başlayıp öğleden sonra buzdolabına dalmamla son buluyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder