4 Eylül 2010 Cumartesi

rahat hat..

izmir' e kamil koç' un rahat hat denilen yeni oluşum otobüsleriyle gittik. olay şu: sol tarafta tekli koltuk, sol tarafta ikili koltuk var. ayrıca 2 koltuk arasındaki mesafe daha fazla. tekli koltuk güzel bir şey özellikle de tek başına seyahat etmek isteyenler için tanımadığın bir yabancıyla dip dibe olmak zorunda kalmıyorsun. ama koltuk genişliğinin pek bir faydası yok. ön koltukta oturuyorsan tamam ama aralardakiler için, öndeki koltuğunu yatırdığında hiçbir fark olmuyor. bir de ön koltuğun çift kişilik tarafının ön bölmesi çok küçük yapılmış. tek kişilik olanla aynı boyutta. gelip geçerken takılma olmasın diye yapılmış herhalde ama orada oturan kişi yolun ortasında kalmış gibi.

bir de internet var anladığım kadarıyla ama gece gece uğraşmadım. kimsede de görmedim.

her yolcunun kendine ait tvsi var. bu diğer otobüslerde de yaygınlaşan bişi. şahsen ben pek sevmiyorum. öndeki yere kafamı koyup uyumak tek uyku pozisyonum maalesef buna engel oluyor. diğer hatlarda tv yayını olurdu. kanald, showtv falan bunda sadece 3 kanalda film yayını ve 1-2 kanalda müzik yayını vardı. müzik gayet çeşitli olsa da fazla takılmadım. film kanallarında birkaç film var devir daim halinde. akıl oyunları, kanlı elmas, iki dil bir bavul, duruşma.. dönüşte de aynı filmler oynuyordu. baya ezberledim sayılır. hatta akıl oyunları sevdiğim filmlerden biri olabilir. bir filmi 5 kere izleyip sıkılmıyorsan sevdin demektir^_^ gerçi duruşma filmi ilgnçti. full bizimkiler oyuncuları artı meltem cumbul bir film.

yiyecek çeşitliği güzeldi özellikle dönüşte kamil koç' a özel üretilmiş fındıklı kurabiyemsi bişi yedim baya güzeldi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder