27 Eylül 2010 Pazartesi

kumaş boyamaca..

bugün kızılay zara' ya uğradım 5dklığına. in cin top oynadığından çabuk çıktım ama gene de 1 tshirt beğendim. 30lira oluşu ve bin tane kadar daha beyaz üstü resimli tshirtüm olduğu için almadım. hatta aklım kalır diye denemeden kaçtım.

ama kendimi frenlemek için de eski bir tshirtü modifiye ettim. aslında tshirt pek eski sayılmaz geçen sene bershka' dan indirimde 5tl' ye falan almıştım. (daha ucuz da olabilir) modeli çok güzel ama beyaz, kolsuz, önü de biraz dekolte. biraz da sade bulduğum için evde falan giyiyorum. baya serin oluyor. neyse..

resim kapkaranın lady lulusu. daha önce beğenip kaydetmiştim. çıktısını alıp tshirtün üzerine aktardım.en zor kısım buydu. şu ana kadar bir tshirte aktardığım en ayrıntılı desen. tshirt beyaz ve içini gösterdiği için nispeten kolay oldu. şeffaf bir kasenin içine ışıldağı koyup, üstünde çalıştım. bu yöntemi de laçinde görmüştüm.bir de evdeki siyah kumaş boyası kurumuş. başka renk de istemediğim için flormar'ın şu yeni nail art ojelerinin siyahıyla yaptım. yıkanınca akibeti ne olur çok merak diyorum. bazı yerlere oje damladı maalesef.


bu da son hali. işim bitene kadar akşam olduğu için renkleri biraz açtım. ama normalde daha güzel duruyor. tek sorun resim biraz sağa çekiyor.

edit: güzel oldu güzel yıkanınca da hiçbir şey olmuyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder