31 Mart 2013 Pazar

martta bitenler..

watsons magic lip sun block: watsons' un meşhur lip balmı. dudağa sürünce renk değiştiriyor, özünde şeffaf. bende verdiği renk fena değildi. koyu pembe gibi oldu. onun dışında çok güzel nemlendirmesi olan bir ürün. bir nivea' yı aratmıyor.

tekrar alınabilir ama evde çok fazla lipbalm var.

lilibe makyaj temizleme mendili: fena değildi. fiyatına göre diğerlerinden hiçbir farkı yok.

kesinlikle tekrar alınacak.

aslında 8 mart indiriminde nivea, maybelline makyaj temizleme mendilleri falan hep indirimdeydi. gene de 6 lira gibi bir fiyatı var. düşününce gene bunun 2 katı. hiç mantıklı değil.

the body shop seaweed matlaştırıcı gündüz kremi: kaç tane bitirdim bilmiyorum. su bazlı, hafif bir yapısı var, yenisini açtım bile.

bi indirim yakalarsam stoklayacağım.

johnsons baby şampuan: göz makyajımı çıkarmak ve fırçalarımı yıkamak için kullanıyorum.

kesinlikle tekrar alınacak.

lady speed stick(aloe): bu da güzel, kokusunu da seviyorum.

bi tane daha var, sonra bu sene 8mart indiriminde migros' tan topladıklarıma geçeceğim.


happy queen glow in the dark oje: aslında sevdim. yaz için düşünüyordum ama bitti bile. şişe çok küçük onun dışında kapatıcılığı pek olmadığı için 6-7 kat sürdüğüm için 2 kullandımda falan bitti.

tekrar almam ama güzel bir deneyimdi. karanlıkta gerçekten parlaması ilginç.


lush snow fairy duş jeli: tamam güzel kokuyor ve iyi köpürüyor ama bence 100ml' i 20tl edecek bir şey değil. yılbaşı dönemi bloggerlar bununla aşk yaşıyor. ben de o yüzden mucize bekliyordum. bence gidip yarım litresine 50 küsür lira verilecek bişey değil. ha hayatımda bi kere denemek için aldım oke. ama bi daha almam.

sephora hindistan cevizli mum: bunu da bitirdim. güzeldi, koku vermesi başarılı, yaktıktan 5dk sonra bütün odayı kokutuyor. fiyatı yankee candle ile karşılaştırınca pahalıya geliyor çünkü boyutu küçük ama taa cehennemin dibindeki tepe home' a gitmektense tercih edeceğim gibi.



aslında bu ay bitirdiklerim pek başarı sayılmaz, geneli temel ihtiyaç malzemesi ama olsun. bu da bi şey..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder