8 Mart 2013 Cuma

migros' ta 8 mart..

öncelikle hepinizin emekçi kadınlar günü kutlu olsun. bu günün en sevdiğim yanı elbette ki indirimler. ben olaya pragmatik yaklaşıyorum.

her sene olduğu gibi bu sene de yıllık deodorant stoğumu yapmak için migros' a gittim.

rexona' nın sevdiğim aloe aromalısı hiç yoktu, ben de bahaneyle yeni şeyler deneyeyim dedim.

rexona bambu: 4,25tl
nivea deo stick: 4,45tl
fa deo roll on rose: 2,95tl.

fa' yı sırf çok ucuzmuş diye aldım. yoksa bu bilyeli sıvı formları pek sevmiyorum.

bunlar dışında kozmetik anlamında nerdeyse her şey indirimdeydi. yılbaşı indiriminde krem stoğumu sağlam yaptığım için, yüz kremim de migros' ta satılan bi marka olmadığı için pas geçtim.

nivea maske gözüme takıldı, aldım. fiyatı: 2,75tl

ipek pamukta indirim yoktu. fiyatı: 2,50tl. aslında gratis' te ipek pamuklarda 3al 2 öde varmış ama görmüşken alıverdim zaten pek de pahalı bir şey değil.

çikolatalarda da 3 al 2 öde vardı ama rejim münasebetiyle pas geçtim. afferim bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder