13 Mart 2013 Çarşamba

mutluyum..

bugün mutlu bir gün. stajı bitirmiştim zaten ama belgemi alamayacağımdan endişeliydim. çünkü işe başladım. görünüşe göre alabiliyormuşum, ki aldım işte. işe de başladım tabi. nerdeyse 1 ay olacak. 15' ini iple çekiyorum. hayatımda ilk defa maaş alıcam. ilk kazandığım para değil belki ama ilk maaşım. işe başlarken keşke belgemi alabilsem de öyle başlasam diyordum, heyet raporu falan bile almayı düşünüyordum ama kabul etmemişlerdi. iyi ki de öyle olmuş. şimdi keşke daha erken başlasaymışım bile diyorum ama o da olmazdı. her işte bir hayır varmış derler ya. nası mutluyum. bi mesleğim ve işim var. darısı herkesin başına işşalah.

mesela şimdi çalıştığım yerdekilere bakıyorum da gizli gizli sınavlara girmeler, bi memnuniyetsizlik. çocuk musunuz diyesim var. her yerde olur o kadarı. istedikleri yer de daha iyisi değil bence. karşılığında alacağın aynıysa hem kendine eziyet etmenin, hem de başkalarının hakkını yemenin anlamı ne ki.

gerçi şimdi iş konusunu hiç açmayayım. hala ne yapacağımla ilgili tam bir fikrim yok, şunu oku diyolar okuyorum ama gene de özü bu değil. hele de bazı konularda kendimi tortop edilip denize fırlatılmış gibi hissediyorum ama ben yüzme bilmiyorum. önce onu öğretsenize demek geliyor içimden ama suyun içinde öğrenirsin zaten diyorlar. garip bir durum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder