11 Mart 2013 Pazartesi

rossmann alışverişim..

şöyle bir gezeyim dedim ama gene boş çıkamadım. bi daha girmeyeceğim.

essence lipgloss: 5,99tl. aslında standda essence lipgloss kampanya 3küsür diye yazmışlar ama kasada indirimsiz fiyattan geçmiş. eve gelince farkettim. keşke orda fark etseydim. sorardım.

alırken rengi çok hoşuma gitti. ismi nude candy. ama dudakta duruşunu beğenmedim. bildiğin beyaza dönüyor, sanki bi kilo leblebi yemişim gibi. normale göre aşırı uzun bir aplikatör kısmı var. bu sanırım aldığı ilk essence ürünü oldu.
aslında home sweet home koleksyonunu baya sevdim ama kendimi tuttum bak. afferim bana :)

domol leke çıkarıcı kalem: 6,90tl. işe yarayacak mı, merak ediyorum.

2 yorum:

  1. Leke çıkarıcıyı bende merak ettim deneyince paylaşırsınız olmaz mı?

    Bana da beklerim

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil