10 Mart 2013 Pazar

skyfall..

şurdan izledim:
http://www.hdizlefilm.net/skyfall-izle.html?postTabs=7
bi pierce brosnan karizması olmasa da bond son 2 filme göre biraz adam olmuş gibi. gene de kot giyen bir bondu kabul edemiyorum. bir de bu bondun koşması bi garip. takım elbise sıkıyor mudur nedir? son eleştiri olarak da adamın vücut 10numara ama yüz çökmüş sanki. tamam filmde de artık emekli ol imaları falan vardı ama.

m de öldü tabi ki. bir dönem önemli mevkileri kadınlara verme modası vardı. gerçek hayatta da böyleydi ama filmlerde daha belirgindi. sonra o moda bitti ve tekrar erkekler göreve gelmeye başladı. m' in yerini bir erkeğin alması da bu modanın devamı gibi geliyor bana.

manipeni de değişti haliyle. zenci bir manipeni geldi. bakalım bir sonraki filmde bu manipeni de bond' a aşık olacak mı? bu arada bond' un cazibesi de pierce brosnan ile beraber kaybolmuş gibi. sadece 1 kadın ona aşık oldu o da hadi ayıp olmasın diye konmuş gibiydi. bu bond' un bi özelliği de viski sevmesi. o klasik votka-martini salla ama karıştırma cazibesinin bir parçasıydı bence. şangay' da içtiği acaba dedirtti ama sonra en sevdiği içki elli yıllık viski diyerek bütün umutlarımı bitirdi.

vee istanbul' da çekilen kısım. o kadar tantanadan sonra bütün bölüm istanbul' da geçiyor sanmıştım. alakası yok. hani başta jeneriğe geçmeden 3-5dk lık bir aksiyon sahnesi olur ya sadece o istanbul' da geçiyor. o da dar ara sokaklar, dandik bir pazar yeri, kapalıçarşı' da 5sn bolca da tren sahnesi var. kapalıçarşı' nın efsane kiremitleri boşa gitmiş. etraf hiç görünmüyor. gelip bizim evin çatısında çekseler de görüntü aynı olurdu. hem de o kadar tantana kopmazdı. tee sean connary zamanında istanbul' da geçen kısım bile daha iyiydi ki o sırf çingeneler içinde geçiyordu.

bu arada pintilikte sınır tanımamışlar. istanbul' da 5dk, şangay komple stüdyoda çekilmiş gibi. film paso londra' da geçiyor. iskoçya' da eski bir evle bir de helikopter gitmiş olay bu. gerçi ben en çok o aston martin' e üzüldüm. klasikti ya.

para ona gitmiş zaten. alet edevata da para ayırmamışlar. bi tabanca, bi çiple adamı göreve gönderdiler. yok artık patlayan kalem yokmuş vs. pintisiniz işte kabul et. neyse ki adam zamanında aston' u saklamış da, iki ateş etti.

ne çok konuştum. bu filmi bana kalsa izlemem zaten de efsaneye olan saygımdan izliyorum. yoksa en başta söyledim sarışın bond olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder