2 Mart 2013 Cumartesi

twilight final..

şurdan izledim:
http://hddirekizle.com/film/safak-vakti-part-2-the-twilight-saga-breaking-dawn-part-2/1.html?part=2
gerçi pek iyi değil. altyazıda ş, ğ gibi türkçe karakterler çıkmamış. haliyle uzun konuşmaların olduğu kısımları anlamaya çalışmaktansa dinleyerek izledim. görüntü kalitesi de pek iyi değildi sanki. niye ordan izledim o zaman bu ara videolarla sorun yaşıyorum. çok geç yükleniyor. o yüzden yüklenmişken izliyorum.

filme gelirsek. bu filmi serinin diğer filmlerinden daha çok sevdim sanki. daha doğrusu diğerlerinden nefret ettiysem bundan en azından nefret etmedim.

bunda bence en önemli faktör bella. o kasında oyunculuğu gitmiş sanki, paçoz giyinmeyi bırakmış, biraz makyajla falan adama mı benzemiş ne. meğer kızın vampir oynayası varmış.

ama o kız nası şeker bişey öyle. öyle kocaman göz mu olur yahu maşşalah.

gerçi son yarım saati meğer rüyaymış diye bağladılar ya, neyse.

o değil de şimdi bu bella ve edward kafadan ölümsüz anladık. küçük kız da uzun süre yaşayacak belli ki. ee jacop noolcak. kurtadamlar ölümsüz değil bildiğim kadarıyla. yaşlandığında falan. cıkcıkcık. gerçi bu ilişki her türlü problemli. adam daha geçen gün kucağına alıp gezdirdiği kızla iki gün sonra nasıl sevgili olur.

bi de bizim pushing daisy' deki piemaker saçlı sakallı bi tip olmuş ya. ilk gördüğümde kimdi bu falan diye düşündüm baya. imdb' den baktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder