14 Mart 2013 Perşembe

sephora alışverişim..

sephora msj atmış. tüm ürünlerde %20 indirim diye. ben de kendimi daha fazla tutamadım. canım benefit' ten alışveriş yapmak istedi. aslında gerçekten tüm ürünlerin indirimli olacağına inanmıyordum ama öyleymiş.

how to look the best at everything setini aldım. aslında hem porefessional hem they're real olan she's so jetset  istiyordum ama ondan kalmamış. neyse daha clinique maskaramı açmadığım düşünülürse mantıklı bir seçim oldu.

aslında mini minnacık bir set, içindekiler hele daha da minik ama ten makyajına yönelik olan ürünler olması güzel. bu ara en çok onları kullanıyorum. içinde porefessional, hello flawless fondöten, 2 boing kapatıcı ve hello flawless pudra var. yani başka bir şeye ihtiyaç kalmıyor. fiyatı: 80,51tl' ye geldi.

benim aldığım light. en açık ton olması gerek ama ben o kadar da beyaz değilim. bana güzel oldu, ama çok beyaz tenliler bu set için fazla heveslenmesin.

bir de sarı alt tonlu renkler sanırım. şansıma o da bana uydu. aslında benim yüzüm pembemsi ama boyundan itibaren sarı alt tonluyum. o yüzden bu seti uyguladığımda renk farkını yok edişini sevdim.

fondötenin spf 25 oluşunu sevdim. bütün kış balm shelter kullandım, yaza doğru daha yüksek bir faktöre geçmeyi hesap ediyordum. yazın spf 50 güneş kremi kullanırım ama bahar için bu bana yeter. bir de çok sıvı formda bir fondoten bu. bu kadar sıvı bir şey fazla kapatıcı olamaz diyordum ama orta düzeyde bir kapatıcılığı var.


içinde şunu şöyle uygulayın vs. sayfaları var. onun altında da aynası.


girmişken güzelce de gezdim sephora' yı. kendimi tutmasam bişeyler daha alırdım ama doğrusu bazı şeyler abartı pahalı. mesela kesik uçlu allık fırçası düşünüyorum ama 40küsür fiyatı var. o paraya sephora' dan alacağıma üzerine biraz daha koyar mac alırım, hatta inglot indirim zamanı alsaydım aynı fiyattı.

cam törpü aldım. bu cam törpü işi ne zamandır aklımdaydı ama rossmann, watsons gibi yerlerde pek göremedim. mecbur sephora' dan alacaktım en azından indirimli oldu. fiyatı: 21,10tl' ye geldi.

ordan her zamanki gibi banyo yağları ve duş jellerine geçtim. duş jelleri konusunda kendimi baya tuttum. çünkü evde aşırı fazla duş jelim oldu.

banyo yağları aldım. çünkü vücut losyonlarını aynı şekilde kullanamadığımı farkettim. ama muhtemelen bunları şimdi kullanmam. çünkü yazın fazla neme ihtiyaç duymuyorum. gerçi görevliye göre cildimin nem oranı normalden 5 puan falan azmış ya neyse. bu seferki kokular vanilya, hindistan cevizi ve mango. tanesi 1,27tl' ye geldi.

bir de mum aldım. 9,90tl idi. 8,39tl' ye geldi. bakalım nasıl çıkacak. bu da hindistan cevizli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder