13 Mart 2013 Çarşamba

sefiller..

şurdan izledim:
http://www.hdizlefilm.net/sefiller-izle-turkce-altyazi.html

sefiller' in bu kaçıncı versiyonu acaba? ben en az 3 tane izlediğimi biliyorum.

bu müzikal tarzda yapılmış. müzikalleri severim biliyorsun ama bunu sevmedim. kafiyeler falan sanki çok alakasız olmuş.

hikayeye birebir uyulmadığını zaten ilk saniyede anladım. jan valjan kürek mahkumu değil miydi, denize atlayarak gemiden kaçmamış mıydı diye sorularla başladım.

bu gene iyi. izlediğim versiyonlardan birinde gérard depardieu, jan valjan' ı oynuyordu. adamı düşünsene enine boyuna bi adam. oburix ya direk. gemiden kaçmış açlık içinde cılız bi adamı oynuyo ama maşşallahı var.

bi de bunda en çok fantine olmuş. ah canım ya. en çok üzüldüğüm roman karakterlerindendir zaten. gerçi dişlerini sattıktan sonra 32 diş sahneleri vardı ama. benim bildiğim hikayede 2 ön dişti satılan. onun dışında güzel oynamış kadın. zaten oscar' ı kaptı.

aslında genel olarak film fena değildi. bazı yerler çok özet geçilmiş ama olur o kadar. sonunda 5 cilt kitap.arka plandaki hikayeleri bildiğim için daha iyi anladım bazı sahneleri.

cosette' e küçüklüğünde bakan hancı da borat' tı di mi? yani onu oynayan adam. yakışmış yahu. genelde helena bonham carter' a johnny eşlik ederdi ama bu adam bu role çok iyi olmuş. zaten helena makyaj yapıcaksanız oynarım der gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder