4 Aralık 2012 Salı

yves rocher doğum günü hediyem..

doğum günü ayına girdik ya yves rocher mesaj atmış, mağazalarımızda size özel %50 indirim ve sürpriz hediye.

koşa koşa gittim, duş jelleri, roll-on, deodorant hariç ne istersen al diye. ohoo ben bi duş jeli alamadıktan sonra napiim indirimi sırf indirim var diye cilt bakım rutinimi mi değiştireyim, parfüm desen ev parfüm dolu.

yok dedim ben hediyemi alıp kaçayım. bu küçük keseyi verdiler.

içinden bu bilezik,

ve bu kolye çıktı, para verip alacağım şeyler değil açıkçası ama hediye olunca sevindim.

bir de bu minik pompayı aldım. fiyatı: 1tl. bunda da indirim yok. evdeki body shop karpuzlu vücut losyonumdan çok memnunum ama kapağı sorun yaratıyordu, evdeki tüm pompalı şişeleri de atmışım, iyi oldu. biraz kestim ucundan sadece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder