23 Aralık 2012 Pazar

tatil nihayet..

sonunda büyük sınavı da atlattık. hala sınavlar bitmiş sayılmaz ama biraz olsun rahatlayabilirim. biliyorsun kpss' nin ertesi günü bu sınav için olan kursa başladım. haliyle biraz olsun bile dinlenemedim. tamam deli gibi çalışmadım ilk 1-2 hafta ama gene de onun stresi yeter.

aslında huzurluyum. yani sorular bana kolay geldi, bilmiyorum. yanlışım olur elbet. daha şimdiden 2 tane tespit ettim ama sanki her şey bildiğim yerlerden gelmiş gibiydi. mesela geçen sınavda bazı sorular çok uçtu. yani ne kadar çalışsam da bize öğretilenin ötesinde sorulmuş gibiydi ama bunda sanki her şey öğretilen dahilindeymiş gibiydi, sadece biraz hatırlamakta zorlandım. yani son 20 soruyu geçenki gibi çalışsaydım uçardım herhalde. bu sefer sadece çıkardığım nota çalışmıştım ama diğer türlü de çok zaman kaybediyorum, diğer derslere çalışamazdım. neyse ya inşallah olur.

şimdi artık yılın son günlerinin zevkine varabilirim. alışverişin dibine vurmaya hazırlanıyorum. kafamın bir köşesinde kozmetik indirimleri var, doğum günü indirimlerimi boşa geçirmemeyi istiyorum. mango da bu sene sağolsun beni beklemiş, salı günü indirime girecekmiş. koton' un indirimi yaygınlaştıysa sezonda beğendiğim bir çanta ve bir bot vardı. zara grubuna daha çok var o zamana kadar iflas etmiş olmasam bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder