29 Aralık 2012 Cumartesi

aralıkta bitenler..

the body shop spiced pumpkin duş jeli: kokusuna bayıldım. pumpkin nasıl kokar emin değilim ama benim için kokusu kolalı jelibon gibi. yıkandıktan sonra kendimi kokluyorum falan.

keşke tekrar alabilsem ama geçen sene limited edition bir üründü. gene de görürsem kaçırmam.

sephora express dry shampoo: sevmedim. işini hiç iyi yapmıyor, o temiz görüntüyü vermedi, şişesi çok küçük, bu fiyata göre pahalı. tek iyi yanı kokusu güzel ama bunun için almaya değmez.

yankee candle pink dragon fruit: ahh benim güzel kokulum ben bir daha sizi nasıl alacağım..

the body shop seaweed pore-cleaning facial exfoliator: peeling işte. fena değildi, duşta peeling eldiveniyle uygulamdım, mucize yaratmadı işte. köpürmesi güzel ama. köpürmeyen peelingleri sevmiyorum. sanırım tekrar almam.

sephora creamy body wash (green tea): fena değildi, baya köpürüyor, ben tek kullanımlık diye düşünmüştüm ama 2 kullanım da gidermiş, duştan çıkınca krem sürmüş gibiydim. sanırım gidip bi kaç tane daha alıcam.

yalnız bu yeşil çaylının kokusunu sevmedim.

sephora creamy body wash (cotton flower): bu da diğeri. ağzını kesip sıkınca yukarıdaki hali alıyor.

bunun kokusunu daha çok sevdim, arko krem gibi kokuyor.

rival de loop young oje (light grey): bunun içinde daha vardı, kıvamı da iyiydi ama fırçaya gelmiyordu, ağaç süslerimden birini boyayarak bitirdim.

synergen makyaj temizleme mendili: sevdim, rossmann' a gittiğimde unutmazsam bi tane daha alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder