20 Aralık 2012 Perşembe

sweet november..

bu filmin dvdsi vardı elimde, izleyeyim dedim, bi baktım türkçe altyazı yok. yahu arka tarafa bi ton türkçe açıklama koymuşsun türkçe altyazı yok. kızdım ben de internetten izledim:
http://www.vizyonkolik.com/4188/kasimda-ask-baskadir-sweet-november-filmi-full-hd-izle/

filmde klişe olabilecek her tür detay kullanılmış. işte çocuk kariyerinde çok iyi, sadece kendini düşünen biriyken birden bi kız için hayatını değiştirir hikayesi cepte, yağmur altında sahneler, sevimli köpekler tamam, kız hastadır sonradan ortaya çıkar, sonra ölür gerçi ölmedi ama o da cepte.

aslında izlemezdim, kaç senedir izlememişim. şu kasım ayında facebook' u saran sweet november iletilerinden gına geldi. bi bakiim neymiş dedim.

charlize theron çok güzel bir kadın ama izlediğim 3 filminden 2sinin sonunda hasta yatağına düşüyor, kireç gibi bir makyajla  karşıma çıkıyor. bunu çözemedim.

keanu da tamam matrix' de 10numaraydı, konstant mı ne bi filmi vardı oraya da uymuş ama romantik filme gitmemiş bence. çok abartılı hareketleri var, uymamış bence..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder