10 Aralık 2012 Pazartesi

pull and bear şemsiyem..

bugün erken çıktım. kafamda akm' deki fuara gitmek var. akm' de metro' dan bir çıktım. baam. her zaman yürüdüğümüz yol kapatılmış, aradaki mesafe komple inşaat. ee nası gidicez ki? bi de deli gibi yağmur yağmasın mı? aslında girip güvenik görevlilerine sorsam olur ama bu yağmurda çok yürür müyüm acaba dedim. amaan boşver deyip geri girdim. ankamall' a geçtim.

hala yağmur yağıyordu. zaten ne zaman şemsiyem olmasa bu şemsiye satıcıları ortadan kaybolur, şemsiyem olunca da gözüme gözüme sokarlar, sanki 2 şemsiyeyle gezecekmişim gibi.

neyse içeri girdim. girer girmez ilk gördüğüm şemsiyeyi aldım. pek sevmedim. bu inditex grubu şemsiyelerin metal aksamı incecik oluyor, üflesen kırılacak gibi gene de aldım. fiyatı: 25,95tl

geri verdim sonra, sevmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder