26 Aralık 2012 Çarşamba

mango indirim alışverişim..

biliyorsun mango dün indirime girdi. ancak bugün gidebildim. eskisi gibi değildi zaten. doğru düzgün inen bir şey yok. sezon başından beri takip ettiğim çantalar 10tl falan ucuzlamış, hiçbir şey almadan çıktım.

sonra bahçeli' deki mango outlet' e gittim. daha mantıklı bir indirim vardı. zaten direk %70 indirim demişler.

eldiven: 12,99tl. bu şeyler pazarda bile 10lira.





mavi puantiyeli atlet: 12,99tl. aslında deneseydim almazmışım ama kabinlerde çok kuyruk vardı, beklemek istemedim.

outletlerde değişim de yapmıyorlar :( belki birine hediye ederim.



siyah atlet: 14,99tl. işte aldığıma en sevindiğim parça. uzun çünkü. keşke beyazı da olsaydı.



kırmızı çanta: 19,99tl. aslında sapı biraz kısa ama fiyatı çok uygun geldi. belki başka bir sap uydururum.



siyah bluz: 22,99tl. tam diğerlerini ödedim çıkıyordum, bunu gördüm. biraz kısa ama hoş bir model.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder