6 Aralık 2012 Perşembe

burn after reading..

güzel bir filmdi, baya güldüm. tamam hayatımı değiştirmedi ama komikti işte. komedi seviyorum ben abi ötesi yok.

brat pitt filmin yarısında ölüyor, işte bu beklenmedikti. nası ya rüyaya falan mı bağlayacaklar diye düşündüm ama baya baya öldü. aslında rolüne baya uymuş. adamın vücudu falan iyi hala ama yüzüne bişeyler yaptırması gerekiyor, yani clooney' e bak. muhtemelen daha yaşlı, saçı falan beyazlamış ama yüzü iyi durumda.

şimdi bu linda yaşı geçkince, online buluşma sitelerinden falan birilerini bulmaya çalışıyor, estetik yaptırmak istiyor. aslında çalıştığı spor salonundaki müdür ona aşık ama farkında değil. ozzy diye bir adam var, cia' den istifa ediyor, içki problemin var dedikleri için, karısı da bunu boşamaya karar veriyor, adam emekli oldum diye kitap yazmaya karar veriyor, karısı da mal varlığını saptayayım diye bu belgeleri avukata veriyor, avukatın sekreteri bunu spor salonunda unutuyor, bu linda falan bu bilgileri ruslara satmaya karar veriyor, estetik parası için. bir de george clooney var o da karısını aldatıyor, ozzy' nin karısı ve linda ile birlikte, panikleyip chad' i vuran da o. en son büyük bi kısım ölüyor, clooney venezüella' ya kaçıyor. linda da estetik parası karşılığı susmaya söz veriyor.

kısaca özetleyeyim dedim ama özetlenecek gibi değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder