11 Aralık 2012 Salı

yankee candle alışverişim..

geçen aldığım mumdan pek memnumum. bir aydır falan hergün yakıyorum, bitmelik oldu. her ay 1-2 tane almayı planlıyorum falan. gittim işte tepe home' a amanın yankee candle standı bomboş. kıza sordum büyük mumlar nerde diye. "kapatıyoruz, diğer mağazalarımıza bakın" dedi. şok şok şok.

tam ankara' da bath and body works' ün yokluğunu yankee candle ile unutmaya çalışırken şu tepe home' un yaptığına bak. şurda eve dönerken ankamall' a uğruyordum ne güzel. tee bilkent' e nasıl gideyim şimdi. tamam zaten avm içine devasa bir mobilya mağazası açmak abes. o kadar yer kaplıyor kimse almıyor olabilir, doğrudur. ama şu alt kattaki küçücük stand kadar yere yankee candle gibi, mini mini aksesuar tabak- çanak falan koysa satılır bence. hem ben ne zaman gitsem bu mumların önünde müşterisi oluyordu.

yankee candle standında sadece bu tartlar ve kavanozsuz mumlar vardı. bir daha bulamam diye beğendiğim bütün kokular aldım. bu arada ürünlerin büyük bölümünde %40 indirim var, ama bunlarda yok. tee allam.

aldıklarım:
black cherry: 3,80tl
sun&sand: 3,80tl
mandarin cranberry: 2,90tl
fresh cut roses: 2,90tl
vanilla cupcake: 3,80tl
midnight jasmine: 2,90tl

bu arada bunlara da kafalarına göre zam yapmışlar yani.

aslında yankee candle' ın çok değişik ürünleri de var, oda spreyi, car jar, jar lid vs. ben onlar da gelsin diye düşünürken olan da gidiyor :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder