27 Aralık 2012 Perşembe

merlin..

bitti, dizimag' e göre iptal edilmiş. merlin öyle bir diziydi ki her bölümde bi olay olur merlin ve arthur olayı çözerler. sonunda da öyle olacak sandım, merlin arthur' u göle ulaştıracak sandım ama final olduğu için olmadı işte. güzel bir sondu ama. dizinin belki de en güzel 2-3 bölümüydü son bölümler. merlin 2 sezon uğraşsa da mordred' in arthur' u öldürmesini engelleyemedi. gwen de hamile olmalı ki albion dünyaya gelsin.

en sonu çok acayipti zaten kamyon geçiyo ya :)

bence bu dizi iptal edildiyse sebebi gwen yalnız. izleyen adam diyo ki: bu mu yani arthur' un herşeye karşı savunduğu sevdiceği. biraz daha güzel bir kız olsa bence daha çok izlenirdi. dizinin başında morgana da tipsizdi ama sonradan o gotik havası, kabarık saçlarıyla tatlı bişey oldu.

neyse ki dizideki yakışıklı jön eksikliğini percival giderdi. herif hayvan gibi bişey. asılı olduğu yerden ipleri kopararak indiği sahnede yuh dedim. zaten dizide bi yerde vardı. percival niye kollarına zırh giymiyor? hayvan gibi olduğu için zırha sığmıyor. :) en çok da percival' ı göremeyeceğim için bitmesine üzüldüm.

diziyle ilgili bir de tespitim var: hani başlarken bir söz öbeği var "in the land of miss and the time of magic, destiny of a great kingdom rests of the sholuders of a young man, his name is merlin diye" ejderin sesinden.

hah işte ordaki a young man ifadesi, ilk sezonlarda " a young boy" idi. sonra noolduysa man yaptılar onu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder