5 Temmuz 2012 Perşembe

zara indirimi..

zara sana çok kızgınım ve sana laflar hazırladım:

tatlım seni severim ama bugün ayıp ettin. o yaptığın şey indirim falan değildi, birbirimizi kandırmayalım. zaten bütün sene 60tl' ye tshirt sattın, o tshirt 40tl' ye düşünce indirim olmuyor. yani alt tarafı bir tshirt bi parça penyeye bi desen basıp satıyorsun. bunun neresi 40tl. zaten burda üretiyosun yani. daha bi kaç sene evvel sezon fiyatı 30 olur, indirimde 20' ye düşer, hatta ağustosta 10tl' ye kadar düşer, çok da güzel şeyler bulunurdu.

eskiden bahsetmişken normalde indirime girince yeni sezon diye bir stand olmazdı, tüm mağaza indirime girerdi. ağustos ortası gibi yeni sezon gelirdi, o zaman da indirimin bitmeye yakın olduğunu anlardık. bu sene women kısmının yarısından çoğu yeni sezondu, kalanı da işte 80tl' ye ayakkabı, 40tl' ye tshirt.

sabah 10:30gibi gittim. sırf bunun için erken kalktım. çünkü bu sezon zara' dan hiçbir şey almadım. evet fiyatlar yüzünden. pinti miyim? olabilir. eskiden marks&spencer gözüme pahalı gelirdi. şimdi zara fiyatları öyle şişirmiş ki gittim m&s' den kendime ayakkabı aldım.

pull and bear fena değildi. 25tl' ye alınası tshirtler vardı. gerçi burda da 15' e falan düşmesi gerekiyordu ama. baharda beğendiğim kısa topuklu ayakkabılar indirim döneminde çıkar diyordum ama kısmet değilmiş.

stradivarius pek bir şey yoktu sanki. bi çanta beğenir gibi oldum. tribal, aztek şu desen var ya baharda moda olur gibi olmuştu. omuzdan asmalıydı. fena değildi.34tl kadar fiyat gördüm. biraz daha iner mi diye düşünüyorum.

bershka' dan her indirimde kazak alırdım. bu sene onu bile almadım. burda beğendiğim şeyi sezonda almıştım. iyi ki de almışım. benim aldığımdan yoktu. fiyatlar fena değildi. biraz daha düşesi var bence. pembesini beğenip sarısını almak zorunda kaldığım ayakkabıda pembenin de numarası vardı. daha giyip sokağa çıkamadığıma göre keşke bekleseymişim. gerçi fiyatı değişmemiş.

massimo dutti burda alacak hiç bir şey bulamam her seferinde. gene öyle oldu. en dağınık mağaza burasıydı. gerçi ben buranın mantığını anlamıyorum. bi gömleğe 145tl veriyorsam paçavra gibi bir yığıntıdan pazardan alır gibi almak istemem. kasasında kuyruk olan tek mağaza da buydu. belki sabah saati olduğundandır. belki de herkes benim gibi indirimi az bulmuştur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder