1 Temmuz 2012 Pazar

içtim, içtim içiyorum efenim..

ben içki sevmem. belki ilk içkim şampanya olduğundandır. zirvede başladım ne yazık ki. şu ana kadar bira ve şarap denedim. bira buz gibi olursa belki, beyaz şarap bir daha asla, kırmızı da vişnemsi tadıyla belki. ama o içme moduna, çakırkeyf olma haline çok özeniyorum. free shoptan bulabildiğim tüm çeşitlerden birer tane aldım. türünün en iyi örneklerini deniycem. eğer hala sevmiyorsam bu işten vazgeçicem.

o kadar içtik yorumunu da yapalım.

jack daniels 5cl: on the rocks dediler. kırılmış bol buzla denedim. böğk. çok ağır. zor bitirdim walla. bu projeden vazgeçip hepsini lavaboya dökmeyi bile düşündüm. cam şişesi var.

baileys 5cl: ekstra şekerli, ekstra kremalı nescafeyle denedim. fena değil. alkol kokusu hala yoğun olsa da daha içilesi bişey oldu.

johnnie walker black l 5cl: bunun hem kırmızısı hem siyahı vardı. çok olur diye tekini aldım. keşke ikisini de alsaydım. gerçi viski bana göre değil sanırım.

absolut blue 5cl: sek ve shot olmalı illa dediler. bi gece buzlukta beklettim. harbiden donmadı. bi dikişte içtim. iyi pek alkol kokusu yok. ama sonra biraz midem yandı.

jägermeister 4cl: ilaç gibi bişey zaten. bitki özlüymüş. sıvısı da kırmızı. en bi duymadığım içkiydi. bunu da buzlukta bekletip shot olarak tükettim. fena olmadı. çok yemiştim o gün. iyi mi geldi ne.

yeni rakı 5cl: bu arkadaşa yazık oldu yahu. bardağa doldurunca 1 parmak bir şey zaten. sandım ki üstünü tamamen suyla doldursam da olur. ama o flu rakı rengini yakalayamadım. acı, ılık bişey oldu. biraz içtim ve döktüm. üzgünüm. o değil de bütün gün ev rakı koktu.

j&b rare 5cl: böğk hiç sevmedim. zaten sarımsı acayip bir rengi var. anladım ki ben viski içemiyorum.

bacardi rum carta blanca 5cl: bunu da sevmedim. bol limonlu içtim ama gene de sevmedim.

smirnoff red 5cl: aslında evde de var bundan bi tane ama yıllardır vitrinde güneş ışığını yiyerek oturuyor. kim bilir ne haldedir. aslında votka olayı fena değil gibi. ama absolut daha iyiydi sanki. biraz midem yandı.


şişeleri de attım. aslında saklasam çok sağlan anısı olurdu ama nerde saklıycan, ne diycen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder