2 Temmuz 2012 Pazartesi

cheesecake denemem..

eet görüntü kötü.

şu hazır dr. oetker cheesecakelerden yaptım. hazır dediğime bakma. sıfırdan başlasam herhalde daha az yorardı. içinden 2-3 poşet toz çıkıyor. sen onu 3 boyutlu bir nesneye dönüştürmeye çalışıyorsun.

hayatımda ilk defa yoğurt süzdüm, yumurta akını kar kıvamına getirdim, turta kenar yaptım. bütün bunları yaparken hiç yardım almadım. mesela yumurtaya karbonat mı ne katmak iyi olurmuş. kimse bana söylemedi.

o kadar çırptım boşa gitti zaten. sarılarını katıp tekrar çırptım. meğer hafifçe karıştırın gibi bir olayı varmış. sonra battı balık hesabı o bulamacı kek kalıbına döküverdim. fena değildi tadı aslında. ama bi cheesecake değildi.

yanma sebebi de ben değilim. büyük fırını kullanmayı bilmediğim için küçükte pişirdim o da çabuk ısınıyor herhalde.

bu arada ikea kek kalıbı alttan akıtıyor. alüminyum folyo sardım mecburen. acaba başkaları da aynı sorunu yaşıyor mu, yoksa bizimki defolu mu merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder