29 Temmuz 2012 Pazar

beypazarı gezisi..

insan oraya kadar gider de bi beypazarı evi çekmez mi? çekemedim walla. hem çok kalabalıktı. iyi bir poz görmedim. hem de biraz unuttum. elimde sadece bu kurular var.

bu arada beypazarı' na giderseniz bu fırınlarından birinden tek pişmiş kuru alın, tereyağlı yumuşacık kurabiye- poğaça arası nefis bişi. hele bir de sıcağını yakalarsanız of of of..

sonra çarşıda bir dükkan var( adını unuttum) bol zeytinyağlı sarma yiyin. hem orda yedik, hem eve getirdik, daha fazla almadığımıza pişmanım.

sonra 80 katlı, çok tatlı baklavadan yiyin. ben çıtır çıtır değil de yumuşak ev baklavası severim. siz de benim kafadansanız mutlaka deneyin.

çarşıdan domatesli erişte alın. bence normalinden daha güzel.

çarşıda havuç suyu için.

dut alın mevsimiyse.

meyve kurusu satıyorlar. ondan alın denişik bişi.

çarşının sonunda bi ağaç var. yıldırım düşmüş. gövdesinin %90' ını kaybetmiş ama hala yaşıyormuş, yok yüz şekli varmış. hiç takılmayın. bence bişeye benzemiyor.

vaktiniz varsa 5km falan içerde beypazarı maden suyunun fabrikası var. bu kadar yemişken üstüne iyi gider..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder