24 Temmuz 2012 Salı

gordion avm ve indirimler..

inditex grubu biraz alınası kıvama gelmiş sanki. ya da bu gordion avm' ye özgü bir durumdu. pek bir şey almadım ama alınası kıvama gelmişler. 19,90' a düşmüş tshirtler. gerçi ben neyi beğensem 49,90' dı ya o da benim ilginçliğim. bershka' da takı fiyatlarını sabitlemişler. 5,95diye gittim bi ton küpe, bilezik, yüzük aldım. taksam bari de bi köşede kalmasalar.

h&m için gitmiştim aslında o da güzel inmişti ama pek bir şey alamadım. aslında ayakkabı almak için gitmiştim. 5-6 model denememe rağmen hiçbirinin duruşu hoşuma gitmedi. anladım ki h&m' in ayakkabıları bana göre değil. bir gömlek beğendim o da hem içimi gösteriyor, hem kolsuz, hem de yakaları yumuşak. yakası yumuşak olunca yarım saat sonra eciş bücüş oluyor. ya kolalı sert yaka olacak ya da hakim yaka tabir edilen yakasız.

koton' da da çeşit boldu. yalnız sezon başında beğenip her ne hikmetse almadığım gözlük orda da yok. arzu nesnesi oldu benim için delirciim.

aslında sosyete pazarına girdik ordan önce orda 5' e 10' a baya bişey topladığım için biraz nefsimi köreltmiş oldum. ramazan münasebetiyle tahmin ettiğim gibi pazar bomboştu. zaten ümitköy pazarı sıhhıye gibi değil. nispeten daha rahat olur ya. yayıla yayıla gezdim.

bir de zara' nın parfümlerinde biraz gözüm kaldı. çok güzel kokuyor. nerdeyse alıyordum bir tane de evdeki stoklar biraz azalsın dedim. kendime not: evdeki parfümler bitince zara ve claries' e şans verilecek.

deichmann' da bir olaya şahit oldum. küçük bir çocuk "bakar mısınız" dedi, görevli de kısık bir sesle "gene ne var bee" diyip, "buyrun efendim" dedi. demek ki güler yüzlü satıcıların içi o kadar da güler yüzlü değil.


alamadıklarım böyle. aldıklarımı da yazıcam bi ara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder