1 Temmuz 2012 Pazar

karanlık gölgeler..

bu sefer sinemada izledim. gnçtrkcll kampanyası bitmiş, vodafonlu kimse de bulamadık. 12,50tl' yi bayıldık mecbur.

film tabi ki müthişti. neyse ki o paraya değermiş. imax salonuna da bayıldık. 3d diil ama 3d kadar iyiydi bence. devasa bir ekran. gözlüğümü evde unutmuşum. düşün benim göz 2 falan. ona rağmen yazıları çok rahat okudum. ama eve gelince film izleyemedim o gün yahu.

tim burton ve johnny depp varsa zaten o film nasıl kötü olabilir ki.

aslında filme girmeden önce hakkında tek satır bir şey duymadım. bence böylesi en iyisi.

film başlayınca vampir olmadık bi johnny kalmıştı dedim. ama  yakışmış. true blood' daki vampirleri daha mantıklı bulsam da twilight kadar mantıksız da değildi.

en güldüğüm kısımlar 1970lere uyma çabası oldu. ee adamı 1780' de gömmüşler, aradan 200 yıl geçmiş. asfalt yorumu komikti. düşünsem bu aklıma gelmezdi mesela. çünkü asfalt yollara öyle alışkınız ki. öyle ya 1700lerde adamlar nerden bilsin.

mcdonalds mefistofeles esprisi biraz abartı geldi bana. yani koymak için koymuşlar. olmasa da olurmuş gibi bence.

evin kızının kurt adam çıkması en şaşırdığım kısımdı. cidden tahmin edemezdim. onun dışında filmin sonunun mutlu biteceği kesin. bi şekilde cadıyı alt edip kavuşacaklardı ama o detaylarla insan hiç sıkılmıyor.

helenacığımın rolü biraz sönük kalmış gibi ama o kıpkırmızı saçlarla görünmesi yeter. dönemim kıyafetleri hiç yakışmamış bence. biraz şişman göstermiş.

filmin ismi de çok sıradan. tamam türkçe çevirisinde sorun yok ama karanlık gölgeler ne. dizi adı gibi. daha orjinal bi isim bulur insan..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder