6 Temmuz 2012 Cuma

marks and spencer& mango alışverişim..

zara indirimde aradığımı bulamayınca kendimi mango' ya attım. %70 indirime girmesiyle nihayet eh işte kıvamına gelmiş. yalnız internette görüp bayıldığım elbiseleri mağazada göremedim, aldıklarımı da internet sitesinde bulamadım. ilginç.

mavi bluzüm kışın rahat giyebileceğim bir şey. bol, rahat, uzun. en önemlisi zaten uzun oluşu. aslında siyahı da vardı da elim maviye gitti niyeyse. fiyatı: etikette 34,99 yazıyordu ama kasada 26,99tl ödedim. kullanışlı olur da giyersem değer gibi.


aslında resimde belli değil, çantama tıkıştırdığım için de buruş buruş buruş olmuş ama sevimli bir bluz. önü kumaş, arkası penye. rahat olur diye düşünüyorum.

aslında large da vardı. daha uzun diye xlarge aldım. hatta yavru ağzı- nude bir renkti. ama saygısızın biri yakasına ruj bulaştırmış. tiksindim. yahu alışverişe çıkarken ruju, fondoteni abartmamak ya da en azından giyip çıkarırken dikkat etmek bu kadar zor mu?

fiyatı: 29,99tl.


bunları da marks and spencer' dan aldım. eskiyen ayakkabıma benzediği için aldım. bunların ingilizcesi loafer diye biliyorum ama türkçesini hiç bilmiyorum. süet olması ne kadar kullanışlı olur bilemedim ama üstünde su geçirmez diyordu.

bu arada m&s' da 40,5 numara varmış bugün bunu gördüm. sevindim sabah sabah. aslında önü biraz oturuyor ama bu ayakkabılar zamanla genişliyor. yani umarım.

fiyatı 49,99tl.

bu sene de ne çok ayakkabı aldım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder