25 Temmuz 2012 Çarşamba

sosyete pazarı alışverişim..

bunları aldım. bi tanesi belden kurdeleli. bu sene moda ya. belki özel bir adı da olabilir. aslında giyer miyim emin değilim. kısa şeyler sevmiyorum biliyorsun. bunun altından atlet de hoş olmaz. 5tl neyse ki.

diğer beyaz tshirt de 5tl. only diye bir markanın. ümitköy pazarında bir stand var. inditex ürünlerinin birebir çakmasını satıyor. etiketler falan da üstünde. mesela geçen sene pull and bear' da gördüğüm tshirtü gördüm. hep small kalmıştı. tezgahı o kadar deşince elime bu geldi aldım.

en sevdiğim de puantiyeli bluzum oldu. rengi tam da resimde göründüğü gibi. tunik gibi uzun, bana bile uzun, hakim yaka, kolsuz gömlek. kolsuz olduğu için belki stajda giymek sıkıntı olabilir ama tatilde filan kesin giyerim çok şirin. yıkanınca falan düzgün bir resim bile çekebilirim.

bu angry birdsler de 2 tanesi 5tl. biraz çakma duruyorlar hatta soldaki tek sıra kaşıyla yağız anadolu gencini daha çok anımsatıyor ama aldım işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder