2 Ağustos 2013 Cuma

reign over me..

bugün internetim baya yavaş. o yüzden ben de arkadaşımdan aldığım izlenmeyi bekleyen filmlere dadandım. arkadaşım filme 9,90tl vermiş. muhtemelen dnr' dır. ben o kadar para vermezdim. hele de internetten rahatlıkla bulabiliyorken.

film orta düzeyde. adam sandler gene kendini cool çocuk olarak göstermeye çalıştığı bir film bulmuş. o sesle ne kadar cool olunur bilemiyorum. klasik bir adam sandler filmi kadar komik değil. hafif gülümseten anlar var ama bu sefer duygusal olmaya çalışmış. adamı fena gömdüğümün farkındayım ama zohan' dan sonra ona saygı duyamıyorum.

filmde 9/11' de karısı ve 3 kızını kaybetmiş bir adamı oynuyor. bi gün yandaki abimiz yani üniversitedeki oda arkadaşı onu görür. inanılmaz sıkıcı hayatında ona ahtapot gibi sarılır. sürekli birlikte takılmacalar vs. sonra tabi ki bu abimiz iyileşir, bi sevgili de yapar. olmazsa olmazdır zaten bu.

reign over me bi şarkı, filmde adam' ın oynadığı karakter gerçeklerden kaçmak için sürekli müzik dinliyor falan, ordan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder