31 Ağustos 2013 Cumartesi

ağustosta bitenler..

clinique güneş kremi: baya sevdim aslında. yüz için favorim bile olabilirdi spf 30 olmasaydı. belki seneye bahar için tekrar alınabilir.

vichy güneş kremi: yaz mevsiminde olduğumuzdan biten 2. ürün gene güneş kremi. bu krem aslında bana hiç iyi gelmedi. yanlışlıkla kuru ciltler için olanı almışım. nasıl bir parlama yaptı yüzümde. gene de inatla kullandım baya. tekrar almam sanırım en azından kuru ciltler için olanını.

lush bubblegum lip scrub: sevmekle sevmemek arasında kararsızım. işini yapıyor. dudak peelingi olarak iyi, kokusu da olağanüstü. snow fairy gibi.

öte yandan çok pahalı. ufacık ufacık kullandığım için 3-5 kişi birleşip girişmedikçe son kullanma tarihinden önce bitirmek mümkün değil. bir de biraz şekerle de bu işi bedavaya halletmek var. muhtemelen tekrar almam. ama belli de olmaz.

keşke daha ufak boyutlarda satılsa..

yves rocher müge çiçeği parfümü: çok sevdim. bazıları biraz fazla otsu bulabilir ama bence mart-nisan ayları için ideal bir parfümdü. kalıcılığı da orta. muhtemelen seneye bahara tekrar alırım. bunu almasam da başka bir yves rocher parfümü denemeyi düşünüyorum.

isana saç köpüğü: sevmedim. şişenin yarısı köpük olarak dışarı çıkmak bilmedi. kapağı sorunluydu. tekrar almam diyemiyorum ama 2-3tl gibi bir fiyatı vardı. yolculuk için ideal.

yves rocher pamuk çiçeği duş jeli: yves rocher duş jellerini sevdim. çiçek kokulu olmaları bence onları öne geçiriyor. kampanya zamanı daha çok şans veresim var.

rexona mini: tatile götürmek için almıştım ama ben sprey deodorant sevmiyorum onu anladım. zaten stiklerin boyu kısa olduğundan bir daha almam. onun dışında siyahlarda çok fena iz bırakıyori bir keresinde bunu sıkıp siyah tshirt giyme hatasında bulundum ve pişman oldum.

lush squeky green katı şampuan: sevmedim, içinde sapı çöpü pek fazlaydı. yıkanırken kafamdan ot ayıklamaktan yıldım. muhtemelen tekrar almam. bu şampuanın tek artısı ufacık boyuyla seyahat için ideal oluşu.

vaseline vücut losyonu: 2tl' ye aldığım düşünülürse fiyat-performans açısından müthiş bir ürün. bu fiyata bulursam kesinlikle tekrar alabilirim, tabi evdeki stokları biraz bitirmem gerek önce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder