11 Ağustos 2013 Pazar

pastel magic sand oje..

bu resimdeki arkadaş 7lira, 25kuruş. üşenmedim, uzun uzun yazdım. bi ojeye bu kadar para verince evlat acısı gibi oturuyor insanın içine haliyle. ee o zaman almasaydın diyebilirsin. naapiim çok merak ettim. merak kediyi öldürür derler. beni de batıracak. neyse ki kartta puan varmış da reelde 5 kuruş ödemedim.

ojeyi değerlendirmem gerekirse. hakkaten ilginç bişey. normal oje gibi pürüzsüz olmuyor. pütür pütür. sanki 10 senelik bayat oje sürmüşüm gibi. ama sürümü falan rahat. hoş amaç o dokuysa ojenin üstüne biraz far dökülse zaten yapılır gibi.

bu fiyat bu ojeye verilmez de. sevdiğim tek yanı şu: malum bu renk ojeler şişede çok hoş durur ama tırnakta hiç renk vermez. şişede görünen rengi elde etmek için 10kat falan sürmek gerekir. hah işte. bunu bi kat sürmek yetiyor. tek faydası bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder