28 Ağustos 2013 Çarşamba

mumlar..

çok fazla mum aldığım için buna ayrı başlık açmam gerekiyordu. bath and body works' ün en meşhur ürünü o devasa mumları malum.

caramel apple' a bayıldım. hatta bu sonbahar kokuları standına ilk yanaştığımda 3 küçük mum alma planım varken, sırf bu caramel apple' ın küçük boyu kalmamış diye büyük boy aldım.

mountain leaves ile caramel popcorn arasında kaldım. aslında caramel popcorn değişik bir kokuydu. güzel değil ama patlamış mısır gibi kokuyor. son anda mountain leaves' e kadar verdim. ama eve gelince pişman oldum. mountain leaves biraz baharatlı bir koku.

2' si 22tl idi.

pineapple orchid de müthiş kokan bir mum.

garden freesia ile ikisini mükemmel kokuları için aldım. aslında bunları aldığım standdaki her kokuya ayrı ayrı bayıldım. bunlar hafif, çiçeksi kokulardı. hepsini almak istedim ama küçük boylarda çeşit o kadar azdı ki.

2 mum 39tl.

bir de deneme boyu mumlardan aldım. leaves 9tl. bazıları daha pahalıydı.

aslında koku konusunda ambale oluyor insan mağazada. 3.den sonra hepsi birbirine karışıyor. bunu mountain leaves' den daha çok caramel apple' dan daha az sevdim. garden freesia ve pineapple orchid ile yarışamaz zaten.

kasada dışı plastik olduğu için yakarken dikkat etmem konusunda uyarıldım. aslında gerçekten de yanıcı bir maddeinin dışını plastike kaplamak çok saçma.

bir de bu cupcakeli mum kabını aldım. bi tane de bunlardan almış olmak için aldım. aslında sabun dışı falan da vardı ama en mantıklısı bu gibi geldi. mumlar bittikten sonra kalemlik falan olabilir. fiyatı: 19tl

toplu fotoğrafa bakınca biraz abartmışım gibi duruyor farkındayım ama düşününce muhtemelen bunları en az 1 sene kullıcam. belki daha da fazla çünkü ankara' da bu türden alışveriş yapabilme imkanım pek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder