27 Ağustos 2013 Salı

bath&body works..

bu naciz bünye de nihayet bath and body works ile tanışabildi. zaten antalya' ya giderken mütevazi hedeflerim vardı. bol bol yüzmek, kaleiçi' ni şöyle bir turlamak ve bath&body works. yüzme için sahil çok yakındı neyseki. konyaltı da meğerse boydan boya sahilmiş. sıkıntı çekmedim. kaleiçi' ni arabayla bi turladım. gözüm kalmadı. zaten bu sıcakta pek de canım istemedim.

ve bath and body works' e nasıl giderim? kaldığım yer konyaltı belediyesi' ne yakın bir yerdi. ordan kl08, kl06 migros' a gidiyor. gerçi tüm vasıtalar 5m migros' a gidiyor da, bu bilgi dönüş yolu için lazım oldu. zaten girişte hemen ilk mağaza. girer girmez oraya dalınca avm' nin kalan kısmını gezemedim, yüküm çok ağır oldu. sonra tekrar gittim.

aslında büyük görünen bir avm ama içinde pek bişey yok. zara, mango, oysho var. zara ve oysho' nun olup diğer inditex mağazalarını barındırmayan tek avm hatta, ilginç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder