20 Ağustos 2013 Salı

alanya..

tatile gidip tek poz resim çekmeden döndüm. niye? çünkü 1 hafta boyunca otelden nerdeyse hiç çıkmadık. alanya merkeze gitmedim bile.

bol bol denize girip yüzdüm. diyetisyenimle bir iddiamız vardı. belirlediğimiz kiloya düşebilsem ödülüm vardı ama düşememişim. aslında yemek olayını biraz abarttım. insan açık büfe olunca ne kadar dayanmaya çalışsa da bazen ipin ucu kaçıyor. mesela her gün hamburger yedim ki. rejimde bunu hayal bile etmem yasak. yemekler de pek iyi değildi esasında. bazı yemekleri çevirip çevirip tekrar koydular önümüze.

bayramda yani yerli turist için rağbetin en yüksek olması gereken vakitte gitmemize rağmen, otelde bizden çok rus vardı. öyle ki anonslar vs. rusça yapılıyordu. akşamki animasyon gösterilerinde kendimi rusya' da gibi hissettim. adamlar gülüyo ediyo. ben de hiç bişey anlamadan aptal aptal bakıyorum.

denizi güzeldi ama. akdeniz çok sıvak eyvallah ama plajı kumdan, denizi taşsız. ege' de kum bulmak hayal gibi bişey. hele denizin içi taşlıksız olmasını geçtim temizini bulunca bile şükrederdik. ki suyu da öyle sıcaktı ki. hani insan bi ürperir ya denize girerken burda o yok. direk dalmaca. aslında taşlıksız dedim ama denizin içinde koca koca kayalar vardı. haliyle üstlerinde de deniz kabukları vs. ayaklarım hep çizik çizik oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder