29 Ağustos 2013 Perşembe

diğer alışverişler..

ocean sunset, fresh picked frist bloom ve apple blossoms. aslında el sabunu alma niyetim yoktu ama kampanya vardı. 3 sabun 22tl.

eve gelince iyiki almışım dedim. sabunum bitmek üzereydi, bunlar köpük yapıda ve kokuları kalıcı.

apple blossom citrus body scrub gene ucuz olduğu için aldıklarımdan fiyatı 7tl idi. eğer köpürüyorsa iyiki almışım diyebilirim.

capri seaside citrus vücut losyonu: klasik bir mandalin kokusu. krem almayacağım desem de kendimi tutamıyorum. neyseki 5tl idi.

bir de bu seti aldım. aslında neden set aldım emin değilim. başta bunlara yapıştım. halbuki tek tek daha ucuza getirebilirdim bu işi. fiyatı: 45tl.

içerik bu şekilde. aslında başka bir set alacaktım ama bu çanta daha çok hoşuma gittiğinden bu seti aldım. içinde lipgloss, nody mist, losyon ve duş jeli var. sweet pea kokusunun seti. sweet pea şekerli bir koku. kışa gitmez ama bu ara güzel kullanılır bence. güzel bir temmuz-ağustos kokusu. yalnız gloss çilekli. onu da eve gelince fark ettim. çilek kokusu hoş. normalde yapay olur ya çilek kokuları bu daha iyi. gene de sweet pea' yi tercih ederdim.

bir de bu body misti aldım. bu da seyahat boy ürünler standından. sweet pea kokulu. elimde 2 sweet pea parfüm oldu. eve gelince fark ettim. bunu değiştiremezdim, çünkü sadece 2 seçenek vardı, diğeri ağır bir kokuydu. 14,50tl.

sonuç: henüz aldığım ürünleri kullanmadım ama parfüme yaptığım yatırımlar daha mantıklı geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder