21 Mayıs 2012 Pazartesi

unpacking slr..

tam olarak unpacking olmasa da kutunun içinden çıkanları çektim. itiraf ediyorum hala kullanma kılavuzunu okumayı bitiremedim. yaratıcı modlara geçmeye hala üşeniyorum. çevremde kimse de yok ki biraz anlattırayım. elim alışsın diye 1-2çekmiştim yayınlayayım:

bu kutusu işte.

kutudan çıkan, sonradan eklenen her şeyi çektim. aslında bi de cd vardı onu unutmuşum. hatta kılavuzda 2 cd görünüyor. biri bu programları kullanma kılavuzuymuş. o gün sormayı unuttum. olsa iyi olurdu. kendim çözmem zor olacak.

hafıza kartı.

uv filtre. aslında pek önemli bir şey değilmiş de lensi koruyormuş. bizimki de almış. altında koca bir parmak izi vardı. söküp sildim.

aslında baştan iyi başladım. hepsini çıkardım taktım falan.

pil şarjı.

bluetooth kablosu.

normal kapak.

yedek lens kapağı.

aslında lens kapağını makineye sabitlemek için bi sistem varmış ama çözemedim. dışarda kaybederim diye hafif tırsıyorum.

bu da online eğitim. kılavuzu bitirsem daha bunu yapıcam. hatta bundan 2 tane var. biri de fotoğraf yazıcısından çıktı. kod farklı ama eğitim aynı mı merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder