21 Mayıs 2012 Pazartesi

mini kozmetik alışverişi..

aslında alalı baya oluyor ama fotoğraf makinamı bilgisayara bağlamamı bekliyordu. o da daha atladım o sayfaya. yoksa sırayla gitsem daha da uzardı.

sebamed güneş losyonu spf50+: 42,80tl. halihazırda sebamed kremi spf 50+ yı kullanıyorum ve çok memnunum. lazerden sonra her gün sürmeye başladığım için yedekleyeyim dedim. kutunun 1/3' ü falan kalmıştı.

aslında losyon daha hafif olur diye endişelerim var ama zaten yüz için başka bir krem almayı düşünüyorum. sebamed iyi hoş da yağlı his bırakması kötü.

pastel oje: 1,80tl. bu yaz başka oje almam diyordum ama bu bebe pembesini görünce dayanamadım.tırnakta güzel duruyor ama bu rengi yakalamak için 5 kat falan sürmek gerek herhalde.

gene de güzel bir french oje olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder