19 Mayıs 2012 Cumartesi

..

biraz da iyi şeyler.. sözlükte gördüm aklıma geldi, henüz yazar olamadığım için bloguma yazayım dedim. tekrar satılsa deli gibi alınası şeyler minvalimde bir başlıktı:
eti turti:
bu 3 çeşitti. incirli cevizli ile çikolata fındıklı olanı favorimdi. neden kaldırıldı bilmiyorum. dışı kıtır, içi yumuşak enfes bir lezzeti.

 hala her markete girişte bir umut kek türevlerinin olduğu reyona bakarım.

eti' nin en yakın ikamesi turtini diye bir şey var çoklu paketlerde ama onun dolgusu jelibon gibi. bu daha sempatik bir şeydi.












cornetto taco:

doğru düzgün bir resim bile bulamadım. bence dondurmaların şahıydı. ne magnum ne başkası. hiçbiri taco' nun yerini tutamaz.

bi sene dondurma olarak sadece bunu tükettiğimi bilirim. zaten o da son senesi oldu gibi bir şey.


gıda vs. sektöre girmek isteyen, fikir arayan firmalar değerlendirin bunları. sadece ben demiyorum. sözlüklerde 1-2 başlık karıştırın. misal sektöre yeni giren bir firma taco muadili bir ürünlere çıksa karşımıza almaz mıyız? hiç olmazsa binlerce kişi sırf merakla, acaba tutturmuşlar mı diye alacaktır. her şeyi de ben mi öğreteceğim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder